poniedziałek, 30 grudnia 2013

Zimowe Liście

~~~~~~~~~~
Zimowe liście to wersja liści ...wiosennych ;)
czyli wzór Spring Leaves, który gościł już na blogu w kilku wersjach:
Wszystkie rozeszły się, a ja chciałam mieć swój liściasty szal.
Zrobiłam więc wersję zimową. 
Zaczęłam go dziergać tuż przed świętami, między sprzątaniem,
pierogami i zabawą w Gwiazdora :D 
I udało się, do końca świąt skończyłam :)
Szal jest bardzo milutki, cieplutki, i całkiem spory wyszedł.
Mierzy sobie ok 45x200cm.
Jeszcze tylko jakąś czapkę machnę, i będzie komplecik jak się patrzy :)
Połączyłam dość egzotycznie ;) dwie włóczki:
Alpaca Silk Dropsa i Lanagold 800 Alize,
druty KP 5,0 
~~~~~~~~~~
Alpaki zużyłam 4,5 motka (x 140m), a Lanagold cały motek (800m być powinno)
- stąd moje spostrzeżenie, że w lanagold ilość metrów jest niestety przekłamana :(
~~~~~~~~ 






 ~~~~~~~~~~
A jeszcze dziś po południu pochwalę się kolejnym udziergiem :)
~~~~~~~~~~ 

18 komentarzy :

  1. jak patrze na Twoje prace, to mnie ściska... dlatego moje postanowienie noworoczne na 2014 to nauczyć się robić na drutach:) wychodzą zupełnie inne prace niż na szydełku:) druty już zakupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!!! Fajnie jest uczyc się nowych umiejętności i technik :)
      To prawda, że dzianina szydełkowa i "druciana" są inne. Szydełkowe prace są grubsze i mięsiste. Druciane są bardziej lejące i łatwiej zrobic coś zwiewnego i mgiełkowego :)
      Pięknie dziękuję za komentarz i miłe słowa.
      Pozdrawiam :)
      Ps. Gdyby były potrzebne jakieś wskazówki, zapraszam :)

      Usuń
  2. Szal przepiekny !
    Wloczka Alize jest cala przeklamana.W czterech motkach Lanagold Batik Design bylo 12 wezelkow,a przeciez to wloczka o powtarzajacych sie kolorach.Ledwo dalam sobie z tym wszystkim rade !
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, dziękuję :)
      Ja generalnie bardzo lubię Alize. Jedynie właśnie Batiki mi się przejadły, natomiast inne lubię i często korzystam :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. O, i znowu nowe !
    Tymi nowymi,pięknymi pracami ciągle mnie zadziwiasz.Jesteś LUX TORPEDA DZIERGACZKA .

    Życzę Ci na Nowy Rok cudownych włóczek,pięknych projektów i doładowania w drucikach abyśmy mogli się zachwycać.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Anno :)
      Pozdrawiam i również życzę najlepszości wszelkich :)

      Usuń
  4. Witam!
    Też podziwiam Pani dzieła,często zaglądam tutaj ,albo na e-dziewiarkę i chciałabym kiedyś choć trochę tak umieć ,jak Pani,staram się w każdym razie:}.Mam wrażenie ,że ma Pani tę lekkość w dzierganiu,tak ,jak mówi się o ludziach np piszących{dobrzy dziennikarze lub pisarze];}.W każdym razie podziwiam ,podziwiam...przepiękne prace! I w Nowym Roku życzę Pani również lekkości w dzierganiu i wielu równie pięknych arcydzieł przez Panią wykonanych,będę oglądać!Pozdrawiam!Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie miło mi czytac takie słowa :) Pięknie dziękuję, i zapraszam do odwiedzania nadal :)
      Pozdrawiam noworocznie i wszystkiego dobrego życzę :)

      Usuń
  5. piękny szal :) faktycznie mam wrażenie, że taki "mroźny" jest :) a swoją drogą masz tempo niesamowite :)
    na Nowy Rok życzę Ci wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wyszedł bardzo mięciutki i cieplutki, idealny na mrozy. Może jeszcze będę mogła go wypróbowac, jeśli takie przyjdą, hihi ;)
      Dziękuję za miłe słowa i również wszystkiego dobrego życzę :)

      Usuń
  6. Kasiu, pięknie dobrałaś włóczki. Lubię takie kombinacje :). Szal jest prześliczny. Życzę Ci wspaniałego dziewiarskiego roku i nie tylko dziewiarskiego :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :) Tobie także życzę wszystkiego najpiękniejszego :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Boska jak zwykle,,, jakim cudem udało ci się coś takiego 2-metrowego wydziergać w "międzyczasie" ???
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, gruba, bo podwójna włóczka, grube druty, i szybko robótki przybywa - to cały sekret :) No, może nie do końca, hihi, bo w sumie bardzo mało kulinarnie wysiliłam się tym razem :)
      Pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę :)

      Usuń
  8. CUUUUUUUUUUUUUUUUUDNY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace, a ten szal to istne cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne liściory :D
    zapewne cieplusi jest.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przejrzałem jeszcze wszystkich Twoich dzieł, ale rób trochę więcej rzeczy dla facetów - zapewniam Cię, że na pewno jednego przeglądającego będziesz miała więcej :D

    OdpowiedzUsuń