niedziela, 27 kwietnia 2014

Tasiemkowe Poncho

~~~~~~~~~~
Dla Pani Anny powstało poncho z bawełnianej włóczki tasiemkowej.
Jest to Scilla z firmy Mondial, przerabiana na drutach 5,0.
Zużyłam całkiem sporo motków, bo niemalże całe 8 sztuk.
Poncho ma piękny, wyrazisty kolor, z pewnością będzie
nietuzinkową ozdobą na wiosnę i lato :)
Z włóczki tego typu robiłam po raz pierwszy,
ale przyznam, że całkiem przyjemnie dziergało się z niej.
~~~~~~~~~~




 ~~~~~~~~~~
...a na początku poncho było po prostu chustą :)
~~~~~~~~~~
 


34 komentarze :

  1. Piękne poncho, pomysłowe łączenie, świetne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze słyszę o włóczce tasiemkowej ...ponczo boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nutko, ja słyszę o nich od dawna, i macam również od dawna, ale jakoś nie było okazji do przerobienia czegoś takiego :)

      Usuń
  3. Śliczne poncho !!! ten kolor, wzór śliczne !!
    ale jak to chustą ???? jak to się robi ?
    chusty umiem robić to może i ponczo bym zrobiła ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak Alu, z chusty. Po prostu składasz ją na pół i zszywasz kawałek "wolnych" brzegów, tak aby został otwór na głowę. W oczka centralne wplatasz sznureczek do marszczenia. Przy zszyciu też jest sznureczek wprowadzony (w oczka brzegowe), więc tu też można zmarszczyc ale nie jest to konieczne :)
      Dziękuję za komentarz i miłe słowa, Alu :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Pięknie się udało:) śliczny kolor:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygląda, przyszła właścicielka zada szyku, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wiolu :) Mam taką nadzieję, że właścicielka będzie zadowolona i będzie w nim dobrze wyglądac :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. i kolor i wykonanie - super !
    Pozdrawiam niedzielnie i zapraszam do mnie w odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne jest to" chuściane" ponczo:))

    OdpowiedzUsuń
  8. cudo! Kolor też piękny. Czy marszczone jest jedynie od strony wierzchołka trójkąta?
    pozdrawiam
    natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pikotku :)
      Marszczenie można miec z obu stron, ponieważ sznureczki wprowadzone są po obu stronach :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. śliczne!

    Pozdrawiam

    Dagmara

    wloczkowefikumiku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Dagmara :)
      Pozdrawiam i zapraszam częściej :)

      Usuń
  10. Super ponczo, podoba mi się to zmarszczenie jednego boku. Tasiemkowa włóczka nie jest mi obca, lubię z niej robić i efekt końcowy zawsze mnie satysfakcjonuje. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta :)
      Tasiemki dają ciekawy efekt, zupełnie inny niż normalnie przędzione włóczki, warto czasem spróbowac, bo na pewno ma ona wiele zastosowań :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. super sprawa, bardzo mi się podoba i kolor i wzór i model, świetne!
    dzięki za wskazówki o tasiemkach, bardzo chętnie kiedyś skorzystam! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne poncho w ślicznym kolorku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor, piękny wzór; -- bardzo mi się podoba.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne kusisz kobito :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy wzor na chuste,,kolor rowniez.
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł z tym sznureczkiem. Piękny kolor i super wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój ulubiony kolor! Śliczne :))

    OdpowiedzUsuń