sobota, 3 stycznia 2015

Nowym krokiem

~~~~~~~~~~
Dziękując za życzenia w komentarzach do poprzednich postów,
Wam, kochani, również życzę pięknego, i udanego Nowego Roku.
Jak to się u nas mówi: "z Nowyn Rokiem, nowym krokiem".
U mnie zdecydowanie będą same nowe kroki,
szykują się bowiem bardzo duże zmiany,
ale jakie - napiszę nieco później :)
Tymczasem tworzę cały czas.
Dla Edytki zrobiłam komplet z włóczki Andes Drops.
Tak jej się spodobały moje fuksjowe rękawice,
oraz czapka z wrzosowego Andes,
że zapragnęła miec podobne.
Rękawice wg wzoru Magnolia Mittens Marysi Sochy,
Czapka najprostsza na świecie ;) - przepis
kilka postów poniżej.
~~~~~~~~~~





 

6 komentarzy :

  1. Ja tan się nie dziwię też bym taki komplecik zapragnęła ! Pomyślności !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny komplecik. Właścicielka z przyjemnością będzie go nosiła.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu proste najczęściej piekne. Pomyslności w zmianach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super komplet :) Bardzo podoba mi się kolor - taki pudrowy róż.
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory! A najbardziej podobają mi się rękawiczki - ostatnio dużo osób je dzierga, ale nie ma się co dziwić, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek delikatny i o dziwo faktycznie ten kwiat tu bardzo pasuje.

    OdpowiedzUsuń